دیدار و گفت‌وگوی مدیر ارزیابی برنامه‌های سیما با رئیس و پژوهشگران مرکز پژوهشی مبنا

  • یکشنبه, 17 آذر 1398 05:28
  • بازدید 3217 بار

دکتر محمدجواد شعبانی، مدیر ارزیابی سیما با حضور در مرکز پژوهشی مبنا با ریاست و پژوهشگران این مرکز دیدار و زمینه‌های همکاری دوجانبه را بررسی کرد.

 در ابتدای این دیدار دکتر محمدتقی دشتی، رئیس مرکز پژوهشی مبنا، جایگاه صداوسیما و گستره اثرگذاری آن را فرصتی ارزشمند برای فرهنگ‌سازی، برطرف کردن آسیب‌ها و تبیین گفتمان انقلاب دانست. ایشان با بیان اینکه برنامه‌های صداوسیما از مهم‌ترین ابزارها مقابل تهاجم فرهنگی دشمن است، آسیب‌شناسی، اصلاح، روزآمدسازی و ارتقای بهره‌وری عملکرد صداوسیما را بسیار ضروری عنوان کرد و راهکار آن را نظارت و ارزشیابی برنامه‌ها از دیدگاه‌ها و زاویه‌های گوناگون دانست.
در بخش دیگر این جلسه دکتر محمدجواد شعبانی، مدیر ارزیابی برنامه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران،‌ با بیان برخی مشکلات و موانع بر سر راه مدیران و برنامه‌سازان صداوسیما، با وجود تلاش‌های سازنده، برنامه‌های تولیدی این سازمان را متناسب با نیازها و آسیب‌های جامعه و نظام اسلامی ندانست و ضرورت بهسازی و اصلاح برنامه‌‌ها با ارزیابی و نظارت نهادی برون‌سازمانی را ضروری عنوان کرد. وی گفت با اعتماد و شناختی که نسبت به کارنامه مرکز پژوهشی مبنا وجود دارد،‌ امیدواریم همکاری‌های علمی و پژوهشی در این زمینه بین دو طرف شکل بگیرد.
در این جلسه که با حضور مسئول روابط پژوهشی و معاونان پژوهشی و اجرایی مرکز پژوهشی مبنا و دکتر محمدرضا پویافر شکل گرفت، مقرر شد مرکز پژوهشی مبنا و مرکز ارزیابی سیمای جمهوری اسلامی، در زمینه نظارت بر برخی برنامه‌های سیما همکاری پژوهشی داشته باشند.

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نگارخانه

نظر دادن

پیام هفته

حاکمیت قانون و ضوابط
قرآن : وَلَا تَأْخُذْكُم بِهِمَا رَأْفَةٌ فِي دِينِ اللَّهِ إِن كُنتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ (سوره نور، آیه 2) ترجمه: اگر به خدا و روز بازپسين ايمان داريد در [كار] دين خدا نسبت به آنها (مجرمان) دلسوزى نكنيد. حدیث: انما هم اهل الدنیا مقبلون علیها، و مهطعون الیها و قد عرفوا العدل و راوه، و سمعوه و وعده، و علموا ان الناس عندنا فی الحق فهربوا الی الاثره فبعدا لهم و سحقا. (نهج البلاغه، نامه به سهل بن حنیف استاندار مدینه) ترجمه: آنان دنیا پرستانی هستند که به آن روی آوردند و شتابان در پی آن روانند. عدالت را شناختند و دیدند و شنیدند و به خاطر سپردند و دانستند که همه مردم نزد م...

ادامه مطلب

موسسه صراط مبین

نشانی : ایران - قم
صندوق پستی: 1516-37195
تلفن: 5-32906404 25 98+
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید