همكاري موسسه صراط مبين با مركز آموزش‌هاي آزاد دفتر تبليغات اسلامي

  • دوشنبه, 15 مهر 1392 09:05
  • بازدید 4938 بار

راه‌هاي همكاري‌هاي علمي و آموزشي در جلسه‌اي كه با حضور جناب آقاي سليماني رييس مركز آموزش‌هاي آزاد دفتر تبليغات اسلامي و حجت الاسلام و المسلمين علي اكبر عبدالاحدي مقدم به عنوان نماينده موسسه صراط مبين مورد بررسي قرار گرفت.

در ضمن جلسه‌اي كه با حضور جناب آقاي سليماني رييس مركز آموزش‌هاي آزاد دفتر تبليغات اسلامي و حجت الاسلام و المسلمين علي اكبر عبدالاحدي مقدم به عنوان نماينده موسسه صراط مبين برگزار شد ، آقاي عبدالاحدي مقدم ضمن معرفي و تشريح فعاليت‌هاي موسسه در زمينه‌هاي مختلف در راستاي ترويج علمي انديشه ولايت فقيه و دفاع از جايگاه ولايت فقيه در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران آمادگي موسسه صراط مبين را جهت همكاري‌هاي علمي و آموزشي با مركز آموزش‌هاي آزاد دفتر تبليغات اسلامي اعلام نمودند .
جناب آقاي سليماني رييس مركز آموزش‌هاي آزاد دفتر تبليغات اسلامي نيز ضمن تقدير و تشكر از فعاليت‌هاي موسسه آمادگي مركز آموزش‌هاي آزاد دفتر تبليغات اسلامي جهت همكاري‌هاي علمي و آموزشي را اعلام نمودند و مقرر شد تا پس از تنظيم يك تفاهم‌نامه بر اساس مذاكرات انجام شده مابين طرفين ، تفاهم‌نامه همكاري‌هاي علمي و آموزشي بين دو طرف امضاء شود. 

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

پیام هفته

مصرف کردن بدون تولید
آیه شریفه : وَ لَنُذيقَنَّهُمْ مِنَ الْعَذابِ الْأَدْنى‏ دُونَ الْعَذابِ الْأَکْبَرِ ... (سوره مبارکه سجده ، آیه 21)ترجمه : و ما به جز عذاب بزرگتر (در قیامت) از عذاب این دنیا نیز به آنان می چشانیم ...روایت : قال أبي جعفر ( ع ): ... و لله عز و جل عباد ملاعين مناكير ، لا يعيشون و لا يعيش الناس في أكنافهم و هم في عباده بمنزله الجراد لا يقعون على شيء إلا أتوا عليه .  (اصول کافی ، ج 8 ، ص 248 )ترجمه : امام باقر(ع) مي‌فرمايد: ... و خداوند بدگانی نفرین شده و ناهنجار دارد که مردم از تلاش آنان بهره مند نمی شوند و ایشان در میان مردم مانند ملخ هستند که به هر جیز برسند آن را می خورند و نابود می کنند.

ادامه مطلب

موسسه صراط مبین

نشانی : ایران - قم
صندوق پستی: 1516-37195
تلفن: 5-32906404 25 98+
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید