دیدار ریاست مرکز پژوهشی مبنا با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

  • شنبه, 10 آبان 1399 22:45
  • بازدید 1187 بار

دیدار ریاست مرکز پژوهشی مبنا با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

آقای دکتر محمدتقی دشتی رئیس مرکز پژوهشی مبنا به همراه پژوهشگران مرکز مبنا با آقای دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دیدار کردند. در این دیدار دکتر دشتی با اشاره به فعالیت‌های راهبردی و بنیادین مرکز پژوهشی مبنا بیان داشت: مسئله محوری پژوهشی و آسیب‌شناسی حوزه دین و فرهنگ دینی، از رسالت‌های مهم این مجموعه است. ایشان در همین راستا خاطرنشان کرد: نظام‌وارگی موضوعات پژوهشی، تلاش برای اتصال نهاد پژوهش به نهاد اجرا، بهره‌گیری از روش مبتکرانه پژوهشی مکث و ارتباط با نهادهای مختلف نظام اسلامی، از ویژگی‌های بارز مرکز پژوهشی مبنا است که آن را از دیگر مجموعه‌ها که در این حوزه فعالیت می‌کنند متمایز ساخته است.
در ادامه این دیدار دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن خوش‌آمدگویی و تقدیر در خصوص محصولات مرکز به‌خصوص نظام‌واره مسائل فرهنگی بیان داشت: باید از تجربیات مرکز پژوهشی مبنا در خصوص نحوه و روش گردآوری مسائل نظام‌واره آسیب‌های فرهنگی استفاده نمود. ایشان در همین راستا همکاری میان اعضای سامانه پژوهش‌یار دانشگاه آزاد اسلامی با مرکز پژوهشی مبنا را خواستار شد و ابراز امیدواری کرد که بتوان با همکاری و هم‌افزایی یکدیگر سامانه پژوهشیار ارتقاء مطلوب و مستمری یابد و نیز بتوان بوسیله این سامانه، از ظرفیت نخبگی، ایده پژوهشگران، دانشجویان و اساتید در سراسر کشور استفاده مطلوب و بهینه در جهت حل و رفع معضلات کشور برد.

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

پیام هفته

مصرف کردن بدون تولید
آیه شریفه : وَ لَنُذيقَنَّهُمْ مِنَ الْعَذابِ الْأَدْنى‏ دُونَ الْعَذابِ الْأَکْبَرِ ... (سوره مبارکه سجده ، آیه 21)ترجمه : و ما به جز عذاب بزرگتر (در قیامت) از عذاب این دنیا نیز به آنان می چشانیم ...روایت : قال أبي جعفر ( ع ): ... و لله عز و جل عباد ملاعين مناكير ، لا يعيشون و لا يعيش الناس في أكنافهم و هم في عباده بمنزله الجراد لا يقعون على شيء إلا أتوا عليه .  (اصول کافی ، ج 8 ، ص 248 )ترجمه : امام باقر(ع) مي‌فرمايد: ... و خداوند بدگانی نفرین شده و ناهنجار دارد که مردم از تلاش آنان بهره مند نمی شوند و ایشان در میان مردم مانند ملخ هستند که به هر جیز برسند آن را می خورند و نابود می کنند.

ادامه مطلب

موسسه صراط مبین

نشانی : ایران - قم
صندوق پستی: 1516-37195
تلفن: 5-32906404 25 98+
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید