حجت‌الاسلام دکتر احمد رهدار از مرکز پژوهشی مبنا مرکز دیدن کرد.

  • دوشنبه, 15 مهر 1398 09:05
  • بازدید 2831 بار

در جهت استفاده از تجارب و نظرات فعالان فرهنگی و مؤسسات مطالعاتی، مرکز پژوهشی مبنا میزبان حجت‌الاسلام دکتر احمد رهدار بود.

حجت‌الاسلام دکتر رهدار با حضور در مرکز پژوهشی مبنا پس از آشنایی با فعالیت‌های این مرکز، آثار منتشرشده این مرکز را قابل‌توجه و ارزشمند دانست و ضمن آن به‌ضرورت هم‌افزایی و همگرایی بین مؤسسات پژوهشی در راستای اهداف انقلاب اسلامی و صیانت از آن تأکید کرد. وی در این دیدار گفت: نظام اسلامی سبب شد که افق دید جوانان این مرزوبوم در خصوص درک تحولات جهانی از یک افق بلند و والایی برخوردار شده‌اند. رئیس مؤسسه مطالعات و تحقیقات اسلامی فتوح اندیشه در این دیدار بابیان توضیحاتی در خصوص موسسه مطالعاتی تحت اشراف خود ابراز امیدواری کرد این دو مرکز پژوهشی بتوانند در آینده‌ای نزدیک، همکاری‌های مؤثر و دقیقی در راستای اهداف و فعالیت‌های خود انجام دهند. در ادامه این جلسه پژوهشگران مرکز پژوهشی مبنا از نظرات کارشناسی ایشان را در ذیل یکی از پروژه‌های پژوهشی مرکز استفاده کردند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

پیام هفته

تحمیل نظر خویش بر آگاهان
قرآن : ... ثُمَّ يَقُولَ لِلنَّاسِ کُونُوا عِباداً لي‏ مِنْ دُونِ اللَّهِ ... (سوره نحل، آیه 52)ترجمه: هیچ کس (حتی پیامبر) حق ندارد به مردم بگوید به جای خدا مرا عبادت کنید.حدیث: روی الحلبی قلتُ لاَبی عبدالله علیه السلام ما أدنى ما یکون به العبد کافراً ؟ قال: « أن یبتدع به شیئاً فیتولى علیه ویتبرأ ممّن خالفه (معانی الاخبار ، ص 393)ترجمه: ... حلبی روایت می کند که از امام صادق (ع) پرسیدم : کمترین سبب کافر شدن انسان چیست؟ فرمودند : این‌که بدعتی بگذارد و از آن بدعت جانبداری کند و از هر کس با او مخالفت کند روی برگرداند و آنان را متهم و منزوی سازد.

ادامه مطلب

موسسه صراط مبین

نشانی : ایران - قم
صندوق پستی: 1516-37195
تلفن: 5-32906404 25 98+
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید