کتاب بررسی وضعیت طلاق در کشور رونمایی شد

  • چهارشنبه, 11 ارديبهشت 1398 07:18
  • بازدید 2579 بار

کتاب بررسی وضعیت طلاق در کشور با تأکید بر استان قم از محصولات مؤسسه صراط مبین، صبح امروز رونمایی شد.

مفهوم طلاق، تحلیل مسئله طلاق در پژوهش‌های کمی، وضعیت طلاق در آینه پژوهش‌های کیفی و راهبردپردازی، 4 فصل این این کتاب هستند که با تحلیل وضع موجود و استفاده از راهکارهای پژوهشی و نخبگانی، راهکارهای مهار طلاق در کشور را با تأکید بر استان قم ارائه می‌کند.
این محصول جدیدِ مؤسسه فرهنگی مطالعاتی صراط مبین به قلم دکتر سید مرتضی میرتبار، دکتر علی‌اکبر عبدالاحدی مقدم، دکتر یاور عیوضی در 264 صفحه در انتشارات مکث اندیشه به چاپ رسیده است.
در بخش راهبردهای این کتاب تبیین جریان طلاق در ایران، پیامدهای آن، شاخص‌های مهم تحکیم خانواده و نکات حائز اهمیت در مسئله طلاق بحث و سپس راهبردهای کوتاه‌مدت و بلندمدت آن بیان شده است.
این کتاب را می‌توان از بخش فروشگاه سایت مؤسسه صراط مبین به نشانی www.smhi.ir

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

پیام هفته

تحمیل نظر خویش بر آگاهان
قرآن : ... ثُمَّ يَقُولَ لِلنَّاسِ کُونُوا عِباداً لي‏ مِنْ دُونِ اللَّهِ ... (سوره نحل، آیه 52)ترجمه: هیچ کس (حتی پیامبر) حق ندارد به مردم بگوید به جای خدا مرا عبادت کنید.حدیث: روی الحلبی قلتُ لاَبی عبدالله علیه السلام ما أدنى ما یکون به العبد کافراً ؟ قال: « أن یبتدع به شیئاً فیتولى علیه ویتبرأ ممّن خالفه (معانی الاخبار ، ص 393)ترجمه: ... حلبی روایت می کند که از امام صادق (ع) پرسیدم : کمترین سبب کافر شدن انسان چیست؟ فرمودند : این‌که بدعتی بگذارد و از آن بدعت جانبداری کند و از هر کس با او مخالفت کند روی برگرداند و آنان را متهم و منزوی سازد.

ادامه مطلب

موسسه صراط مبین

نشانی : ایران - قم
صندوق پستی: 1516-37195
تلفن: 5-32906404 25 98+
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید