شورای سیاست‌گذاری مجله فقه حکومتی برگزار شد.

  • دوشنبه, 02 ارديبهشت 1398 06:41
  • بازدید 2712 بار

پنجمین جلسه شورای سیاست‌گذاری مجله فقه حکومتی با حضور اعضای این شورا در موسسه مطالعاتی صراط مبین برگزار شد.

به گزارش صراط مبین، در این جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر ارسطا به‌عنوان صاحب‌امتیاز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر جوان آراسته به‌عنوان مدیرمسئول و سردبیر، دکتر محمدتقی دشتی به‌عنوان مدیرعامل موسسه صراط مبین، دکتر عبداللهی به‌عنوان معاونت پژوهش موسسه و آقایان نظری و خاکی به‌عنوان مدیر اجرایی و دبیر تحریریه حضور داشتند و تصمیماتی در جهت بررسی مقالات دریافتی، ارتقاء علمی نشریه، پیگیری حسن انجام سیاست‌های ابلاغی به مجله، و ... اتخاذ شد.
در این جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسین جوان آراسته به‌عنوان سردبیر مجله ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت نشریه و میزان قوت علمی مقالات پیشنهاد‌هایی در رابطه با موضوعات تخصصی نشریه در شمارگان آینده به اعضا ارائه داد.
لازم به ذکر است در این جلسه 10 مقاله دریافتی پس از بررسی‌های دقیق مورد ارزیابی اولیه قرار گرفتند و مقالاتی که موفق به نصاب لازم شدند برای ارزیابی به داوران نشریه ارسال شدند.

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

پیام هفته

مصرف کردن بدون تولید
آیه شریفه : وَ لَنُذيقَنَّهُمْ مِنَ الْعَذابِ الْأَدْنى‏ دُونَ الْعَذابِ الْأَکْبَرِ ... (سوره مبارکه سجده ، آیه 21)ترجمه : و ما به جز عذاب بزرگتر (در قیامت) از عذاب این دنیا نیز به آنان می چشانیم ...روایت : قال أبي جعفر ( ع ): ... و لله عز و جل عباد ملاعين مناكير ، لا يعيشون و لا يعيش الناس في أكنافهم و هم في عباده بمنزله الجراد لا يقعون على شيء إلا أتوا عليه .  (اصول کافی ، ج 8 ، ص 248 )ترجمه : امام باقر(ع) مي‌فرمايد: ... و خداوند بدگانی نفرین شده و ناهنجار دارد که مردم از تلاش آنان بهره مند نمی شوند و ایشان در میان مردم مانند ملخ هستند که به هر جیز برسند آن را می خورند و نابود می کنند.

ادامه مطلب

موسسه صراط مبین

نشانی : ایران - قم
صندوق پستی: 1516-37195
تلفن: 5-32906404 25 98+
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید