نشست معاون اجتماعی ناجای استان قم با مدیر عامل موسسه صراط مبین

  • پنج شنبه, 31 فروردين 1396 15:37
  • بازدید 2946 بار

سرهنگ احمد صادقی معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان در نشست مشترک  با حضور مدیر عامل و کارشناسان موسسه مطالعاتی صراط مبین، شرکت نمودند.
در این نشست که به منظور بررسی زمینه‌های مشترک همکاری بین موسسه صراط مبین و معاونت اجتماعی ناجا تشکیل شده بود، دکتر محمدتقی دشتی مدیرعامل موسسه بعد از ارائه گزارشی از فعالیت‌های پژوهشی در زمینه آسیب‌شناسی فرهنگی، اجتماعی کشور و استان به تبیین توانمندی‌ها و ظرفیت‌های پژوهشی موسسه پرداختند و آمادگی موسسه را جهت مشارکت در طرح‌های پژوهشی فرهنگی، اجتماعی استان را اعلام نمودند.

حجت الاسلام عبدالاحدی مقدم نیز ضمن معرفی ابعاد و موضوعات پروژه آسیب‌شناسی اجتماعی، فرهنگی قم که به سفارش استانداری قم توسط موسسه صراط مبین انجام شده است، به بازخوردهای مثبت این پروژه که با استقبال نهادها و سازمان‌های مختلف استان روبرو شده است، اشاره کرد و ظرفیت‌های موسسه جهت انجام پروژه‌های آسیب‌شناسی را تشریح نمود.
در ادامه جلسه سرهنگ صادقی معاون اجتماعی استان ضمن تقدیر و تشکر از کارهای انجام شده در موسسه تاکید کردند اولویت فرماندهی انتظامی استان بر پیشگیری اجتماعی است و برخورد انتظامی با ناهنجاری‌هایی اجتماعی هنگام ضرورت تحقق می‌یابد. ایشان اظهار کردند پلیس جمهوری اسلامی ایران پلیس دین‌مدار و اخلاق‌مدار است که دغدغه کنترل و حل مسائل و معضلات اجتماعی را دارد که برای رسیدن به این مهم اداره‌های برآورد و مطالعات اجتماعی، اطلاع‌رسانی و افکار عمومی، مستندات و امور هنری، مشاوره و آرامش در ذیل معاونت اجتماعی ناجا مشغول فعالیت هستند و موفقیت‌های خوبی نیز به دست آورده‌اند.
 سرهنگ صادقی از حضور یک مشاور و مددکار اجتماعی در هر کلانتری خبر دادند و افزودند که مرکز مشاوره ناجا با ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان توانسته نقش مثبتی در کاهش اختلافات زناشویی در استان ایفا کند.
در پایان طرفین اظهار امیدواری کردند که همکاری‌های مابین موسسه و معاونت اجتماعی به حد قابل قبولی برسد.

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نگارخانه

نظر دادن

پیام هفته

مصرف کردن بدون تولید
آیه شریفه : وَ لَنُذيقَنَّهُمْ مِنَ الْعَذابِ الْأَدْنى‏ دُونَ الْعَذابِ الْأَکْبَرِ ... (سوره مبارکه سجده ، آیه 21)ترجمه : و ما به جز عذاب بزرگتر (در قیامت) از عذاب این دنیا نیز به آنان می چشانیم ...روایت : قال أبي جعفر ( ع ): ... و لله عز و جل عباد ملاعين مناكير ، لا يعيشون و لا يعيش الناس في أكنافهم و هم في عباده بمنزله الجراد لا يقعون على شيء إلا أتوا عليه .  (اصول کافی ، ج 8 ، ص 248 )ترجمه : امام باقر(ع) مي‌فرمايد: ... و خداوند بدگانی نفرین شده و ناهنجار دارد که مردم از تلاش آنان بهره مند نمی شوند و ایشان در میان مردم مانند ملخ هستند که به هر جیز برسند آن را می خورند و نابود می کنند.

ادامه مطلب

موسسه صراط مبین

نشانی : ایران - قم
صندوق پستی: 1516-37195
تلفن: 5-32906404 25 98+
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید