نشست مشترک علمی- فرهنگی بین موسسه صراط مبین و رئیس پلیس فتای استان قم

  • یکشنبه, 23 آبان 1395 09:09
  • بازدید 4316 بار

در نشستی که با حضور جناب سرهنگ موالی رییس پلیس فتای استان قم و دکتر محمد تقی دشتی مدیر عامل موسسه صراط مبین برگزار شد، زمینه‌های همکاری علمی میان این دو مرکز مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه سرهنگ موالی و سرگرد فرازپور کارشناس مرکز تحقیقات ناجای استان قم و آقای دکتر دشتی مدیر عامل موسسه و حجج الاسلام و المسلمین دکتر عبدالاحدی مقدم و نجفی و آقای نظری حضور داشتند.

در ابتدای جلسه رییس پلیس فتای استان قم ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های موسسه در خصوص آسیب‌ شناسی اجتماعی و فرهنگی استان که توسط موسسه به اتمام رسیده به تشریح موضوعات مورد علاقه پلیس فتا پرداختند و در ادامه افزودند با توجه به افزایش روزافزون استفاده از فضای مجازی در استان و به موازات آن افزایش جرایم اینترنتی و فریب خوردن جوانان و نوجوانان با روش‌های مختلف، رویکرد اولیه پلیس فتا ارتقای سواد رسانه‌ای در جامعه و آموزش و پیشگیری از وقوع جرایم در فضای مجازی می‌باشد و با توجه به سابقه موسسه در آسیب‌شناسی مسائل اجتماعی و فرهنگی امیدواریم تا به راهکارهای علمی و عملی در این زمینه دست یابیم.
مدیر عامل موسسه صراط مبین نیز ضمن تشکر از همکاری‌های مرکز تحقیقات ناجای استان و نیز پلیس فتای استان در موضوعات آسیب‌ شناسی اجتماعی و فرهنگی قم، خواهان گسترش همکاری‌های دوجانبه بین پلیس فتا، مرکز تحقیقات ناجا و موسسه صراط مبین ، شدند و افزودند با توجه به همکاری اساتید برجسته در زمینه های اجتماعی، فرهنگی و مذهبی با موسسه صراط مبین و ظرفیت‌ علمی موجود در موسسه، این آمادگی برای گسترش همکاری‌های دوجانبه وجود دارد.
در ادامه جلسه زمینه‌های همکاری دو مرکز با مشارکت کارشناسان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا موضوعاتی که مورد نظر طرفین می‌باشد، فهرست شده و در اختیار کارشناسان طرف مقابل قرار گیرند تا در نشست بعدی ، پس از اتمام بررسی های لازم، موضوعات انتخاب شود و در دستور کار نشست های حلقه علمی فرهنگی، اجتماعی موسسه صراط مبین قرار گیرد.

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

پیام هفته

مصرف کردن بدون تولید
آیه شریفه : وَ لَنُذيقَنَّهُمْ مِنَ الْعَذابِ الْأَدْنى‏ دُونَ الْعَذابِ الْأَکْبَرِ ... (سوره مبارکه سجده ، آیه 21)ترجمه : و ما به جز عذاب بزرگتر (در قیامت) از عذاب این دنیا نیز به آنان می چشانیم ...روایت : قال أبي جعفر ( ع ): ... و لله عز و جل عباد ملاعين مناكير ، لا يعيشون و لا يعيش الناس في أكنافهم و هم في عباده بمنزله الجراد لا يقعون على شيء إلا أتوا عليه .  (اصول کافی ، ج 8 ، ص 248 )ترجمه : امام باقر(ع) مي‌فرمايد: ... و خداوند بدگانی نفرین شده و ناهنجار دارد که مردم از تلاش آنان بهره مند نمی شوند و ایشان در میان مردم مانند ملخ هستند که به هر جیز برسند آن را می خورند و نابود می کنند.

ادامه مطلب

موسسه صراط مبین

نشانی : ایران - قم
صندوق پستی: 1516-37195
تلفن: 5-32906404 25 98+
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید