نشست مشترک مدیر عامل موسسه صراط مبین و جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان قم

  • دوشنبه, 19 بهمن 1394 12:06
  • بازدید 4001 بار

 با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان قم، سرهنگ حمیدرضا اسدی و رییس مرکز تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی استان قم، سرگرد حاجی زاده، نشست مشترکی در  موسسه مطالعاتی صراط مبین برگزار گردید.

به گزارش صراط مبین نشستی با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان قم، سرهنگ حمیدرضا اسدی و رییس مرکز تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی استان قم، سرگرد حاجی زاده و دکتر دشتی مدیر عامل موسسه، در محل موسسه صراط مبین برگزار شد.
در ابتدای این نشست حجت الاسلام و المسلمین دکتر مقدم به تشریح فعالیت های صورت گرفته در راستای طرح آسیب شناسی فرهنگی – اجتماعی قم پرداختند . در ادامه سرهنگ اسدی با اشاره به آخرین آمار و اطلاعاتی که از منابع مختلف و مشاهدات میدانی نیروهای ناجا به دست آمده به ذکر برخی از آسیب های مهم و اولویت دار استان پرداختند. ایشان به فعالیتهای در دست اقدام ناجا نیز اشاره نمودند و افزودند در صدد هستیم تا  gis (سیستم اطلاعات جغرافیایی)را در ستاد فرماندهی ناجا راه اندازی کنیم و آخرین اطلاعات بروز شده آسیب های فرهنگی – اجتماعی و نیز افراد مساله دار را در این مرکز طبقه بندی کنیم تا در موقع لزوم با سرعت و دقت بیشتری به آنها دسترسی داشته باشیم و در تحلیل ها نیز به راحتی مورد استفاده قرار دهیم.
در ادامه جلسه جناب آقای دکتر دشتی به ارائه راهکارهای در خصوص تبیین نوع همکاری و نیز روش انجام کار مشترک پرداختند و افزودند برای سهولت انجام پروژه در ابتدا باید مناطق آسیب زای شهر مقدس قم شناسایی شوند و در مرحله بعد بر اساس آمار به دست آمده از مراکز مختلف این آمار مورد تجزیه و تحلیل کارشناسان قرار گیرد تا هم دلایل بروز آسیب و جرم مشخص گردد و هم بتوان بر اساس تحلیل های ارائه شده راهکارهای مناسبی جهت برخورد با این معضلات ارائه نمود. در انتهای جلسه مقرر شد جلسه بعدی کارگروه بررسی اطلس آسیب های فرهنگی – اجتماعی قم در ستاد فرماندهی ناجای استان تشکیل شود و ضمن تجزیه و تحلیل داده های در دسترس ، راه کارهای عملیاتی استخراج گردند.

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

پیام هفته

مصرف کردن بدون تولید
آیه شریفه : وَ لَنُذيقَنَّهُمْ مِنَ الْعَذابِ الْأَدْنى‏ دُونَ الْعَذابِ الْأَکْبَرِ ... (سوره مبارکه سجده ، آیه 21)ترجمه : و ما به جز عذاب بزرگتر (در قیامت) از عذاب این دنیا نیز به آنان می چشانیم ...روایت : قال أبي جعفر ( ع ): ... و لله عز و جل عباد ملاعين مناكير ، لا يعيشون و لا يعيش الناس في أكنافهم و هم في عباده بمنزله الجراد لا يقعون على شيء إلا أتوا عليه .  (اصول کافی ، ج 8 ، ص 248 )ترجمه : امام باقر(ع) مي‌فرمايد: ... و خداوند بدگانی نفرین شده و ناهنجار دارد که مردم از تلاش آنان بهره مند نمی شوند و ایشان در میان مردم مانند ملخ هستند که به هر جیز برسند آن را می خورند و نابود می کنند.

ادامه مطلب

موسسه صراط مبین

نشانی : ایران - قم
صندوق پستی: 1516-37195
تلفن: 5-32906404 25 98+
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید