عضو هیات علمی دانشگاه مفید قم : لزوم بررسی آسیب های اجتماعی از زوایای مختلف و تبیین راهکارهای پیشگیری از آنها

  • پنج شنبه, 05 شهریور 1394 13:03
  • بازدید 4352 بار

سومین  نشست بررسی آسیب های دینی - فرهنگی استان قم با حضور اساتید و کارشناسانی از سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز تحقیقات کاربردی ناجا،  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  و سازمان بهزیستی استان برگزار شد

در این جلسه جناب آقای دکتر کاویانی عضو هیات علمی دانشگاه مفید ضمن برشمردن برخی از جرایم و آسیب های مبتلابه استان قم تأکید کردند آسیب های اجتماعی باید از زوایای مختلف مورد بررسی قرار گیرند و راه کارهای پیشگیری از آن ها در چنین جلساتی تبیین شوند و دستگاه های متولی به اجرای راه کارهای ارائه شده در این جلسات بپردازند.


در ادامه اعضای حاضر در  جلسه نیز به بیان دیدگاه های خویش در خصوص نحوه اولویت بندی مسائل و آسیب های اجتماعی – فرهنگی قم که توسط موسسه صراط مبین از دستگاه های مختلف و نیز از رصد منابع علمی و تحقیقات انجام شده در این زمینه جمع آوری شده، پرداختند.

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

پیام هفته

مصرف کردن بدون تولید
آیه شریفه : وَ لَنُذيقَنَّهُمْ مِنَ الْعَذابِ الْأَدْنى‏ دُونَ الْعَذابِ الْأَکْبَرِ ... (سوره مبارکه سجده ، آیه 21)ترجمه : و ما به جز عذاب بزرگتر (در قیامت) از عذاب این دنیا نیز به آنان می چشانیم ...روایت : قال أبي جعفر ( ع ): ... و لله عز و جل عباد ملاعين مناكير ، لا يعيشون و لا يعيش الناس في أكنافهم و هم في عباده بمنزله الجراد لا يقعون على شيء إلا أتوا عليه .  (اصول کافی ، ج 8 ، ص 248 )ترجمه : امام باقر(ع) مي‌فرمايد: ... و خداوند بدگانی نفرین شده و ناهنجار دارد که مردم از تلاش آنان بهره مند نمی شوند و ایشان در میان مردم مانند ملخ هستند که به هر جیز برسند آن را می خورند و نابود می کنند.

ادامه مطلب

موسسه صراط مبین

نشانی : ایران - قم
صندوق پستی: 1516-37195
تلفن: 5-32906404 25 98+
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید