سرگرد حاجی زاده، رئیس مرکز تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی استان قم : لزوم بهره گیری از تجارب و پژوهش های صورت گرفته سازمان ها و مراکز تحقیقاتی / پرهیز از موازی کاری و تعیین اولویت های پژوهشی

  • یکشنبه, 18 مرداد 1394 09:01
  • بازدید 3828 بار

در جلسه­ای که  در محل مرکز تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان قم با حضور جناب سرگرد حاجی زاده و جناب سروان فرازپور و حجج الاسلام و المسلمین عبدالاحدی مقدم و نجفی برگزار شد ، راه­های همکاری­ دوجانبه علمی و پژوهشی در زمینه­های فرهنگی – اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

در راستای ارتقا کمی و کیفی همکاری های موسسه صراط مبین با نهادها و سازمان های فرهنگی - اجتماعی و مراکز پژوهشی و مطالعاتی روز چهارشنبه 14/05/94 جلسه ای در محل مرکز تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان قم با حضور جناب سرگرد حاجی زاده رئیس مرکز تحقیقات فرماندهی انتظامی استان قم و جناب سروان فرازپور کارشناس مرکز تحقیقات فرماندهی انتظامی استان قم و حجج الاسلام عبدالاحدی مقدم معاون پژوهش موسسه و نجفی مسئول واحد رصد و پایش موسسه برگزار شد.
در این جلسه طرفین ضمن معرفی فعالیت های مطالعاتی خود در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و دینی به بررسی راه-های گسترش همکاری در خصوص موضوعات مشترک پرداختند.
در این جلسه جناب سرگرد حاجی زاده ضمن استقبال از پژوهش های صورت گرفته در موسسه برگزاری چنین جلساتی را در بهره گیری از تجارب سازمان و مراکز تحقیقاتی موثر دانستند و تاکید کردند که با برگزاری  اینگونه جلسات می توان از موازی کاری پرهیز نمود و نیز اولویت های پژوهشی مراکز مختلف را شناسایی نمود تا بتوان از تحقیقات همسو نهایت استفاده را برد و در بعد کلان تر تحقیقات و پژوهش ها را به صورت شبکه ای به انجام رساند. حجت الاسلام و المسلمین عبدالاحدی مقدم نیز ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های مرکز تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان قم با برشمردن برخی از پژوهش هایی که در راستای اهداف هر دو مرکز قرار دارند از همکاری های مشترک استقبال نمودند و پشنهاداتی جهت تقویت همکاری دو مرکز ارائه نمودند.
در ادامه جلسه جناب سروان فرازپور اطلاعاتی اجمالی درباره پروژه های مرکز تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان قم و نیز فصلنامه دین و امنیت اجتماعی که می تواند یکی از زمینه های همکاری باشد ارائه نمودند.
در پایان جلسه مقرر گردید تفاهم نامه همکاری میان دو مرکز منعقدگردد و همکاری های مشترک در چارچوب تفاهم نامه پی گیری شود.

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

پیام هفته

تحمیل نظر خویش بر آگاهان
قرآن : ... ثُمَّ يَقُولَ لِلنَّاسِ کُونُوا عِباداً لي‏ مِنْ دُونِ اللَّهِ ... (سوره نحل، آیه 52)ترجمه: هیچ کس (حتی پیامبر) حق ندارد به مردم بگوید به جای خدا مرا عبادت کنید.حدیث: روی الحلبی قلتُ لاَبی عبدالله علیه السلام ما أدنى ما یکون به العبد کافراً ؟ قال: « أن یبتدع به شیئاً فیتولى علیه ویتبرأ ممّن خالفه (معانی الاخبار ، ص 393)ترجمه: ... حلبی روایت می کند که از امام صادق (ع) پرسیدم : کمترین سبب کافر شدن انسان چیست؟ فرمودند : این‌که بدعتی بگذارد و از آن بدعت جانبداری کند و از هر کس با او مخالفت کند روی برگرداند و آنان را متهم و منزوی سازد.

ادامه مطلب

موسسه صراط مبین

نشانی : ایران - قم
صندوق پستی: 1516-37195
تلفن: 5-32906404 25 98+
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید