آماده‌سازي كتاب « جستارهايي در باب ولايت فقيه»

  • دوشنبه, 15 مهر 1392 08:46
  • بازدید 5124 بار

مباحث مطرح شده در سلسله حلقه های علمي كه با حضور اساتيد مطرح در اين زمينه توسط موسسه صراط مبين برگزار مي‌شود به صورت مقالات علمي تدوين شده و به زودي به صورت كتاب در اختيار انديشمندان و پژوهشگران قرار خواهد گرفت.

به منظور تبیین علمی و همه جانبه موضوعات جديد مربوط به حکومت اسلامی ، به ویژه نظریه ولایت فقیه، موسسه «صراط مبین هدایت» اقدام به برگزاري سلسله حلقات علمي با حضور اساتيد مطرح در اين زمينه نموده است كه مباحث مطرح شده در اين جلسات به صورت مقالات علمي تدوين شده و به زودي به صورت كتاب در اختيار انديشمندان و پژوهشگران قرار خواهد گرفت.
موضوعات حلقات علمی مزبور با شرکت اساتید محترم «حجج الاسلام و المسلمين دکتر محمد جواد ارسطا ، دکتر جوان آراسته ، محمد علی حیدری ، دکتر حمیدرضا شاکرین ، دکتر محسن مهاجرنیا ، دکتر سید سجاد ایزدهی ، فرج الله هدایت نیا و آقايان دکتر تقی دشتی و دکتر حجت الله ابراهیمیان» مورد بحث و بررسی قرار گرفته است و توسط حجت الاسلام و المسلمین«علي اكبر عبدالاحدي مقدم» تدوين و مستندسازي شده است.
در حال حاضر چهار موضوع از موضوعاتي كه در حلقات علمي مورد بحث قرار گرفته‌اند ، در اين كتاب جمع‌آوري شده‌اند كه هر يك در صدد هستند به زواياي كمتر مورد بحث واقع شده در عنوان خود بپردازند. 

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

پیام هفته

دوری از فساد
قرآن : ظَهَرَ الْفَسادُ فِي الْبَرِّ وَ الْبَحْرِ بِما کَسَبَتْ أَيْدِي النَّاسِ لِيُذيقَهُمْ بَعْضَ الَّذي عَمِلُوا لَعَلَّهُمْ يَرْجِعُونَ   (سوره روم ، آیه 41)ترجمه: فساد و پریشانی به کرده بد خود مردم در همه برّ و بحر زمین پدید آمد تا خدا هم کیفر بعضی اعمالشان را به آنها بچشاند، باشد که (از گنه پشیمان شده و به درگاه خدا) باز گردند.حدیث: امام صادق(ع) : سياتي علي النّاس زمان لا ينال الملك فيه الّا بالقتل و التّجبّر و لا الغني الّا بالغصب و البخل و لا المحبّه الّا باستخراج الدّين و اتباع الهوي؛... (اصول کافی ، ج2 - ص 91)ترجمه: به زودي زماني فرا مي رسد كه در آن به سلطنت رسيدن ممكن نيست، مگر با ...

ادامه مطلب

موسسه صراط مبین

نشانی : ایران - قم
صندوق پستی: 1516-37195
تلفن: 5-32906404 25 98+
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید