دیدار و گفت‌وگوی مدیر ارزیابی برنامه‌های سیما با رئیس و پژوهشگران مرکز پژوهشی مبنا

  • یکشنبه, 17 آذر 1398 05:28
  • بازدید 3187 بار

دکتر محمدجواد شعبانی، مدیر ارزیابی سیما با حضور در مرکز پژوهشی مبنا با ریاست و پژوهشگران این مرکز دیدار و زمینه‌های همکاری دوجانبه را بررسی کرد.

 در ابتدای این دیدار دکتر محمدتقی دشتی، رئیس مرکز پژوهشی مبنا، جایگاه صداوسیما و گستره اثرگذاری آن را فرصتی ارزشمند برای فرهنگ‌سازی، برطرف کردن آسیب‌ها و تبیین گفتمان انقلاب دانست. ایشان با بیان اینکه برنامه‌های صداوسیما از مهم‌ترین ابزارها مقابل تهاجم فرهنگی دشمن است، آسیب‌شناسی، اصلاح، روزآمدسازی و ارتقای بهره‌وری عملکرد صداوسیما را بسیار ضروری عنوان کرد و راهکار آن را نظارت و ارزشیابی برنامه‌ها از دیدگاه‌ها و زاویه‌های گوناگون دانست.
در بخش دیگر این جلسه دکتر محمدجواد شعبانی، مدیر ارزیابی برنامه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران،‌ با بیان برخی مشکلات و موانع بر سر راه مدیران و برنامه‌سازان صداوسیما، با وجود تلاش‌های سازنده، برنامه‌های تولیدی این سازمان را متناسب با نیازها و آسیب‌های جامعه و نظام اسلامی ندانست و ضرورت بهسازی و اصلاح برنامه‌‌ها با ارزیابی و نظارت نهادی برون‌سازمانی را ضروری عنوان کرد. وی گفت با اعتماد و شناختی که نسبت به کارنامه مرکز پژوهشی مبنا وجود دارد،‌ امیدواریم همکاری‌های علمی و پژوهشی در این زمینه بین دو طرف شکل بگیرد.
در این جلسه که با حضور مسئول روابط پژوهشی و معاونان پژوهشی و اجرایی مرکز پژوهشی مبنا و دکتر محمدرضا پویافر شکل گرفت، مقرر شد مرکز پژوهشی مبنا و مرکز ارزیابی سیمای جمهوری اسلامی، در زمینه نظارت بر برخی برنامه‌های سیما همکاری پژوهشی داشته باشند.

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نگارخانه

View the embedded image gallery online at:
https://smhi.ir/index.php/news/item/5278-2111#sigProId46578ec01d

نظر دادن

پیام هفته

قانون شکنی
آیه شریفه : إِنَّمَا ﭐلسَّبِيلُ عَلَى ﭐلَّذِينَ يَظْلِمُونَ ﭐلنَّاسَ وَيَبْغُونَ فِي ﭐلْأَرْضِ بِغَيْرِ ﭐلْحَقِّ أُوْلَـٰئِکَ لَهُم عَذَابٌ أَلِيمٌ  (سوره مبارکه شوری ، آیه 42)ترجمه : گناه بر کساني است که به مردم ظلم مي‏کنند ، و بدون داشتن بهانه‏اي و حقي مي‏خواهند در زمين فساد و ظلم کنند ، آنان عذابي دردناک دارند. روایت : قال علی( ع ): من تعدی الحق ، ضاق مذهبه.  (بحار الانوار ، ج 77 ، ص 211 )ترجمه : امام علی(ع) مي‌فرمايد: هر کس از حق (قانون) تجاوز کند ، در تنگنا گرفتار می آید.

ادامه مطلب

موسسه صراط مبین

نشانی : ایران - قم
صندوق پستی: 1516-37195
تلفن: 5-32906404 25 98+
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید