چاپ کردن این صفحه

آیت‌الله ملک‌حسینی از مرکز پژوهشی مبنا بازدید کردند

عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویر احمد از مرکز پژوهشی مبنا دیدار کرد و با فعالیت‌های این مرکز آشنا شد.

آیت‌الله شرف‌الدین ملک‌حسینی،‌ نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، سی‌ام شهریور ماه، با حضور در مرکز پژوهشی مبنا از نزدکی با فعالیت‌ها و محصولات این مرکز آشنا شدند.  در این دیدار، دکتر محمدتقی دشتی با شریح محورهای اصلی پژوهش‌های مرکز پژوهشی مبنا، برخی از مهم‌ترنی محصولات این مرکز را تشریح کردند و جایگاه و ضرورت آنها را بر شمردند. ازجمله این محصولات سالنمای وضعیت دین‌و دین‌داری بود که آخرین محصول این مرکز است. دکتر دشتی با بیان این‌که تجمعیه نتایج پژوهی و تحلیل نظرات نخبگی و استخراج روندهای دین‌داری ایرانیان را از امتیازهای این پژوهش برشمردند و آگاهی از وضعیت دینی جامعه را از مهم‌ترین و ضروری‌ترین اطلاعات برای سیاست‌گذاران و تصمیم‌گیران دانستند.
نماینده استان کهگیلویه و بویر احمد در مجلس خبرگان رهبری، پس از بررسی اجمالی محصولات مرکز پژوهشی مبنا، توجه به پژوهش‌های اجتهادی مانند کتاب‌های «مبانی حقوق بشر اسلامی» و کتاب «تحلیل مبانی نظام جمهوری اسلامی» را بسیار ارزشمند و ضروری دانستند. ایشان با تأکید بر میان‌روی و پرهیز از اقدامات شتاب‌زده، ارتقای معرفت و دانش عمومی و نخبگان را از ضروریات نخبگی دانستند تا در این مسیر با دانش و آگاهی بتوان سره را از ناسره تشخیص داد. گفتنی است پس از این دیدار، گروه نهادهای دینی، مصاحبه‌ای علمی با آیت‌الله ملک‌حسینی انجام داد که در آینده منتشر خواهد شد.

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نگارخانه