چاپ کردن این صفحه

دیدار مسئول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه های استان مرکزی با مدیرعامل مرکز پژوهشی مبنا

صبح امروز حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر مهدی ایمانی مقدم، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و معارف تهران و مسئول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه های استان مرکزی با مدیرعامل و کارشناسان مؤسسه مطالعاتی صراط مبین که به تازگی مجوز مرکز پژوهشی مبنا را نیز از وزارت علوم دریافت کرده است، دیدار کرد.

دکترایمانی مقدم پس از آشنایی با فعالیت‌های مرکز پژوهشی مبنا، آثار این مرکز را فاخر دانست و ضمن آن به‌ضرورت رد شدن از عرصه توصیف مسائل، فاصله گرفتن از کارهای پژوهشی صرف و چاره‌اندیشی برای عملیاتی شدن راهبردها و مشخص شدن وظایف نهادها اشاره کرد.
همچنین ایشان خلاف تفکر غالب که عقیده به کاهش دین‌داری در ایران دارند افزود با توجه به تجربه فراوانی که در عرصه تبلیغ دینی در بیش از 12 کشور آسیایی داشته‌اند، در حال حاضر ایران به لحاظ دین‌داری در وضعیت ممتازی قرار دارد.
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی با توجه به اینکه کار مرکز پژوهشی مبنا ملی است اظهار داشت: برای آسیب‌شناسی این امور پژوهشی در سطح استان‌ها و همچنین زمان‌های متفاوت به‌صورت دائم انجام شود.
در ادامه ایشان افزود ما باید تعریف دقیقی از دین ارائه کنیم تا موضوعات اصلی و فرعی دین نمایان شود.
در ابتدای این جلسه مدیرعامل مرکز پژوهشی مبنا به معرفی فعالیت‌های این مرکز پرداخت و از آقای دکتر مهدی ایمانی مقدم به‌عنوان یک فرد خستگی‌ناپذیر در حوزه فرهنگ کشور یادکرد.

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)