دیدار رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان قم با مدیرعامل و کارشناسان مؤسسه صراط مبین

  • چهارشنبه, 16 مرداد 1398 06:43
  • بازدید 2986 بار

دیروز، 15 مرداد 1398، جناب حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین دکتر محمدجواد مهری با حضور در مؤسسه مطالعاتی صراط مبین با مدیرعامل، معاونان و کارشناسان این مرکز دیدار کردند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان قم، ضمن استقبال و تقدیر از محصولات پژوهشی تأثیرگذار این مرکز در حوزه دین و فرهنگ، به لزوم حمایت از این‌گونه مراکز تأکید کرد. ایشان با تحلیل شرایط خاص فکری و سیاسی حوزه علمیه قم در حال حاضر، به لزوم شناسایی جریان‌های مختلف سیاسی در بدنه و خارج از بدنه حوزه اشاره کردند. حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین دکتر محمدجواد مهری، با اشاره به توانمندی‌های علمی-پژوهشی مؤسسه، زمینه‌ها و بسترهای مختلفی را برای همکاری‌های دوجانبه مهیا دانسته و بر خواست و آمادگی این شورا در جهت تسهیل این همکاری تأکید کردند.
 دکتر محمدتقی دشتی، مدیر عامل مؤسسه صراط مبین در ابتدای این جلسه با بیان اینکه از نیمه دوم امسال این مؤسسه با عنوان مرکز پژوهشی مولفه های بنیادین نظام اسلامی (مبنا) با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسماً به فعالیت خود ادامه خواهد داد، به معرفی فعالیت‌های این مرکز پرداختند.
ایشان با اشاره به این نکته که پژوهشگران صراط مبین، با تعهد انقلابی و فعالیت جهادی خویش، مبدع روشی جدید و مؤثر در پژوهش‌اند، از آمادگی این مؤسسه برای همکاری با تمامی ارگان‌های نظام، ازجمله شورای نگهبان خبر دادند. ایشان همچنین این مجموعه را نیازمند کمک مسئولان در اجرایی کردن پژوهش‌ها و حمایت‌های مادی و معنوی دانستند.

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نگارخانه

View the embedded image gallery online at:
https://smhi.ir/index.php/news/item/5229-111#sigProId208405ebfc

نظر دادن

پیام هفته

تحمیل نظر خویش بر آگاهان
قرآن : ... ثُمَّ يَقُولَ لِلنَّاسِ کُونُوا عِباداً لي‏ مِنْ دُونِ اللَّهِ ... (سوره نحل، آیه 52)ترجمه: هیچ کس (حتی پیامبر) حق ندارد به مردم بگوید به جای خدا مرا عبادت کنید.حدیث: روی الحلبی قلتُ لاَبی عبدالله علیه السلام ما أدنى ما یکون به العبد کافراً ؟ قال: « أن یبتدع به شیئاً فیتولى علیه ویتبرأ ممّن خالفه (معانی الاخبار ، ص 393)ترجمه: ... حلبی روایت می کند که از امام صادق (ع) پرسیدم : کمترین سبب کافر شدن انسان چیست؟ فرمودند : این‌که بدعتی بگذارد و از آن بدعت جانبداری کند و از هر کس با او مخالفت کند روی برگرداند و آنان را متهم و منزوی سازد.

ادامه مطلب

موسسه صراط مبین

نشانی : ایران - قم
صندوق پستی: 1516-37195
تلفن: 5-32906404 25 98+
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید