چاپ کردن این صفحه

تقدیر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از عملکرد موسسه صراط مبین

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم صبح امروز ضمن بازدید از موسسه فرهنگی دینی صراط مبین از فعالیت ها و عملکرد آن تقدیر کرد.

آقای حسینی کاشانی در این بازدید گفت: پژوهش های بسیاری در قم انجام می‌شود که متأسفانه برخی از این‌ها موازی‌کاری است در‌حالی‌که جامعه الان ما نیازمند تولید و اجرای پژوهش‌های مفید است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در شورای فرهنگ عمومی افزود: به طور مثال در بحث آسیب‌های اجتماعی کار شده است، ائمه جمعه  هم آن‌ها را مطرح می‌کنند اما یک تابلو در این زمینه در شهر نمی‌بینم؟ این یعنی پژوهش‌ها به مرحله اجرا نیامده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم بیان داشت: عملکرد موسسه صراط مبین بسیار خوب بوده است و این مسئله را بنده درهر جلسه ای بیان می کنم، به همین منظور از این موسسه می خواهیم که در زمینه موضوعات مختلف وارد عرصه شود و با مسئله‌یابی، پژوهش و عملیاتی کردن راهکارها ما را در مسائل موجود کمک کند.

آقای حسینی کاشانی به موسسه صراط مبین پیشنهاد داد که  در امر پژوهش به جزئیات مسائل توجه بیشتری داشته باشند و با حضور پژوهشگران در جزترین محیط‌ها بتوانند پژوهش متقن‌تری ارائه کنند.

وی در پایان گفت: برگزاری نشست‌هایی این چنین و رد و بدل مطالبات سبب خواهد شد تا مسائل موجود پدیدار شود و بتوان برای آن پاسخ مناسبی یافت.

 

 

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)