اخلال در توزیع محصولات فرهنگی نیاز به پیگیری دارد

  • یکشنبه, 22 مهر 1397 04:34
  • بازدید 2703 بار

 مسئول بخش مردم‌سالاری دینی و مبانی نظری حکومت اسلامی موسسه صراط مبین گفت: در سیستم توزیع محصولات فرهنگی دچار اخلال هستیم که این مشکل نیازمند به پیگیری موجدانه دارد.

دکتر منصوری در جلسه با مدیر کل و معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی که صبح امروز در این موسسه برگزار شد، عنوان کرد: در این موسسه محصولاتی بسیار تولید می شود که یکی از آن‌ها کتاب‌هایی است که به دست مخاطبان عام و خاص می‌رسد و نکته مهم آن نحوه رسیدین این آثار به دست مخاطبان است.

وی توزیع کتب در سطح کشور را دچار مشکل خواند و افزود: باید اختلال موجود در توزیع کتب را رفع کرد تا مخاطبان به نیازهای خود دست یابند و علاوه بر آن می‌توان به افزایش سرانه خواندن کتاب در کشور در حوزه‌های مختلف امیدوار بود.

مسئول بخش مردم‌سالاری دینی و مبانی نظری حکومت اسلامی موسسه صراط مبین از مسئولان و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا راهکاری برای محصولات فرهنگی که در قم تولید می شود بیاندیشند، اینکه چه باید کرد تا محصولات فرهنگی به درستی و سهولت به دست کتاب خوان ها و پژوهشگران برسد.

 

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

پیام هفته

تحمیل نظر خویش بر آگاهان
قرآن : ... ثُمَّ يَقُولَ لِلنَّاسِ کُونُوا عِباداً لي‏ مِنْ دُونِ اللَّهِ ... (سوره نحل، آیه 52)ترجمه: هیچ کس (حتی پیامبر) حق ندارد به مردم بگوید به جای خدا مرا عبادت کنید.حدیث: روی الحلبی قلتُ لاَبی عبدالله علیه السلام ما أدنى ما یکون به العبد کافراً ؟ قال: « أن یبتدع به شیئاً فیتولى علیه ویتبرأ ممّن خالفه (معانی الاخبار ، ص 393)ترجمه: ... حلبی روایت می کند که از امام صادق (ع) پرسیدم : کمترین سبب کافر شدن انسان چیست؟ فرمودند : این‌که بدعتی بگذارد و از آن بدعت جانبداری کند و از هر کس با او مخالفت کند روی برگرداند و آنان را متهم و منزوی سازد.

ادامه مطلب

موسسه صراط مبین

نشانی : ایران - قم
صندوق پستی: 1516-37195
تلفن: 5-32906404 25 98+
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید