چهارمین جلسه هیات اندیشه ورز اجتماعی و فرهنگی استان برگزار شد.

  • دوشنبه, 21 خرداد 1397 13:36
  • بازدید 3664 بار

چهارمین جلسه هیات اندیشه ورز اجتماعی و فرهنگی استان قم با حضور اساتید، نخبگان و مدیران اجرایی استان در محل استانداری استان قم با محوریت ارائه راهکارهای کاهش طلاق برگزار شد.

در بخش ابتدایی این جلسه که با حضور اساتید، نخبگان و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان و در ادامه  جلسات بررسی معضل طلاق در استان برگزار شده بود، جدول نهایی علت‌ها و دلایل بروز طلاق توسط دبیرعلمی جلسه ارائه گردید، سپس اعضای محترم هیأت اندیشه‌ورز به طرح راهبردها و راهکارهای خود در زمینه کاهش طلاق با توجه به نمودار تحلیل لایه ای علتها پرداختند.
و در انتهای این جلسه اساتید و نخبگان در نشستی صمیمی در ضیافت افطاری ترتیب داده شده به میزبانی دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شرکت کردند.
گفتنی است مدیریت هیات اندیشه ورز اجتماعی و فرهنگی استان قم طی تفاهم نامه ای به موسسه صراط مبین واگذار شده است که ضمن برگزاری جلسات هیات اندیشه ورز در پایان جلسات دوره ای درباره هر یک از مسائل و معضلات مورد بحث در هیات اندیشه ورز، سند راهبردی آن موضوع توسط موسسه صراط مبین تهیه و پس از تایید مقامات استان جهت اجرا به دستگاه های اجرایی ابلاغ شود.

View the embedded image gallery online at:
https://smhi.ir/index.php/news/item/4995-11#sigProId41f1196ff5

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نگارخانه

View the embedded image gallery online at:
https://smhi.ir/index.php/news/item/4995-11#sigProId41f1196ff5

نظر دادن

پیام هفته

مصرف کردن بدون تولید
آیه شریفه : وَ لَنُذيقَنَّهُمْ مِنَ الْعَذابِ الْأَدْنى‏ دُونَ الْعَذابِ الْأَکْبَرِ ... (سوره مبارکه سجده ، آیه 21)ترجمه : و ما به جز عذاب بزرگتر (در قیامت) از عذاب این دنیا نیز به آنان می چشانیم ...روایت : قال أبي جعفر ( ع ): ... و لله عز و جل عباد ملاعين مناكير ، لا يعيشون و لا يعيش الناس في أكنافهم و هم في عباده بمنزله الجراد لا يقعون على شيء إلا أتوا عليه .  (اصول کافی ، ج 8 ، ص 248 )ترجمه : امام باقر(ع) مي‌فرمايد: ... و خداوند بدگانی نفرین شده و ناهنجار دارد که مردم از تلاش آنان بهره مند نمی شوند و ایشان در میان مردم مانند ملخ هستند که به هر جیز برسند آن را می خورند و نابود می کنند.

ادامه مطلب

موسسه صراط مبین

نشانی : ایران - قم
صندوق پستی: 1516-37195
تلفن: 5-32906404 25 98+
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید