سومین جلسه هیات اندیشه ورز اجتماعی و فرهنگی استان قم برگزار شد.

  • شنبه, 19 خرداد 1397 02:52
  • بازدید 3762 بار

سومین جلسه هیات اندیشه ورز اجتماعی و فرهنگی استان قم با حضور اساتید، نخبگان و مدیران اجرایی استان در محل سالن جلسات حوزه مدیریت اداره کل بهزیستی استان قم برگزار شد.

در این جلسه که با مدیریت دکتر محمد تقی دشتی و با حضور اساتید، نخبگان و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان و در ادامه  جلسات بررسی معضل طلاق در استان برگزار شده بود، شرکت‌کنندگان به ارائه آمار طلاق و بیشترین علل بروز طلاق در استان پرداختند.
در بخش ابتدایی این جلسه حاضرین به بررسی و تحلیل نمودار تحلیل لایه ای علت های بروز طلاق در استان پرداختند که پس از ارائه ی این نمودار و توضیحات دبیر علمی پیرامون آن، اساتید و کارشناسان به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص روش و مدل ارائه ی تحقیق پرداختند.همچنین مقرر گردید مدل و روش علمی پیشبرد جلسات تا جلسه ی بعدی، نهایی شود و برای اعضا ارسال گردد.
در ادامه این جلسه ضمن ارائه نظام‌واره جامع دلایل و عوامل طلاق توسط دبیرعلمی، راهبردها و راهکارهای توسط نخبگان مورد بررسی قرار گرفت و پس از اخذ نظرات نخبگان، امکان‌سنجی اجرایی شدن راهکارها توسط نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
گفتنی است مدیریت هیات اندیشه ورز اجتماعی و فرهنگی استان قم طی تفاهم نامه ای به موسسه صراط مبین واگذار شده است که ضمن برگزاری جلسات هیات اندیشه ورز در پایان جلسات دوره ای درباره هر یک از مسائل و معضلات مورد بحث در هیات اندیشه ورز، سند راهبردی آن موضوع توسط موسسه صراط مبین تهیه و پس از تایید مقامات استان جهت اجرا به دستگاه های اجرایی ابلاغ شود. جلسه آینده به میزبانی سازمان برنامه و بودجه استان برگزار خواهد شد.

View the embedded image gallery online at:
https://smhi.ir/index.php/news/item/4992-1111#sigProIddf32702e45

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نگارخانه

View the embedded image gallery online at:
https://smhi.ir/index.php/news/item/4992-1111#sigProIddf32702e45

نظر دادن

پیام هفته

مصرف کردن بدون تولید
آیه شریفه : وَ لَنُذيقَنَّهُمْ مِنَ الْعَذابِ الْأَدْنى‏ دُونَ الْعَذابِ الْأَکْبَرِ ... (سوره مبارکه سجده ، آیه 21)ترجمه : و ما به جز عذاب بزرگتر (در قیامت) از عذاب این دنیا نیز به آنان می چشانیم ...روایت : قال أبي جعفر ( ع ): ... و لله عز و جل عباد ملاعين مناكير ، لا يعيشون و لا يعيش الناس في أكنافهم و هم في عباده بمنزله الجراد لا يقعون على شيء إلا أتوا عليه .  (اصول کافی ، ج 8 ، ص 248 )ترجمه : امام باقر(ع) مي‌فرمايد: ... و خداوند بدگانی نفرین شده و ناهنجار دارد که مردم از تلاش آنان بهره مند نمی شوند و ایشان در میان مردم مانند ملخ هستند که به هر جیز برسند آن را می خورند و نابود می کنند.

ادامه مطلب

موسسه صراط مبین

نشانی : ایران - قم
صندوق پستی: 1516-37195
تلفن: 5-32906404 25 98+
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید