نشست بررسی زمینه‌های همکاری سازمان سمت و مؤسسه صراط مبین

  • دوشنبه, 07 خرداد 1397 01:02
  • بازدید 3886 بار

به گزارش صراط مبین جلسه بررسی زمینه‌های همکاری سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی و دانشگاه‌ها و مؤسسه صراط مبین با حضور مدیر گروه فقه و حقوق اسلامی سازمان سمت و مدیرعامل و عضو هیئت مؤسس مؤسسه صراط مبین برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام دکتر ارسطا، عضو هیئت مؤسس صراط مبین به معرفی فعالیت‌های این مرکز در زمینه حقوق عمومی و تفاوت رویکرد بدیع این مجموعه در این حوزه پرداخت و بهبود شرایط توزیع و نشر آثار علمی را ضروری دانست. همچنین ایشان سازمان سمت را از نهادهای پیشرو در این زمینه برشمرد. در ادامه دکتر محمدتقی دشتی به سایر فعالیت‌های فرهنگی مؤسسه صراط مبین اشاره و توضیحاتی در مورد برخی از محصولات این مجموعه ارائه داد. مدیرعامل مؤسسه صراط مبین انعقاد تفاهم‌نامه میان مراکز پژوهشی با مجموعه‌های فعال در حوزه نشر را در رسیدن آثار علمی به دست نخبگان ضروری بیان کرد. در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام دکتر سید طه مرقاتی عضو شورای پژوهشی و مدیرگروه فقه و حقوق اسلامی سازمان سمت ارتباط صمیمی با مراکز پژوهشی‌ دارای آثار ارزشمند را یکی از اهداف سازمان سمت بیان و از امضای تفاهم‌نامه همکاری میان هر دو نهاد، استقبال کردند. همچنین ایشان همکاری مشترک این دو مجموعه را قدم مؤثری در انتشار آثار مختلف در حوزه حقوق اسلامی دانستند. در پایان این جلسه مقرر گردید همکاری این دو مجموعه در انتشار آثار حوزه حقوق اسلامی بر اساس تفاهم‌نامه‌ای استمرار یابد.

View the embedded image gallery online at:
https://smhi.ir/index.php/news/item/4986-11#sigProId91975f29a3

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نگارخانه

View the embedded image gallery online at:
https://smhi.ir/index.php/news/item/4986-11#sigProId91975f29a3

نظر دادن

پیام هفته

تحمیل نظر خویش بر آگاهان
قرآن : ... ثُمَّ يَقُولَ لِلنَّاسِ کُونُوا عِباداً لي‏ مِنْ دُونِ اللَّهِ ... (سوره نحل، آیه 52)ترجمه: هیچ کس (حتی پیامبر) حق ندارد به مردم بگوید به جای خدا مرا عبادت کنید.حدیث: روی الحلبی قلتُ لاَبی عبدالله علیه السلام ما أدنى ما یکون به العبد کافراً ؟ قال: « أن یبتدع به شیئاً فیتولى علیه ویتبرأ ممّن خالفه (معانی الاخبار ، ص 393)ترجمه: ... حلبی روایت می کند که از امام صادق (ع) پرسیدم : کمترین سبب کافر شدن انسان چیست؟ فرمودند : این‌که بدعتی بگذارد و از آن بدعت جانبداری کند و از هر کس با او مخالفت کند روی برگرداند و آنان را متهم و منزوی سازد.

ادامه مطلب

موسسه صراط مبین

نشانی : ایران - قم
صندوق پستی: 1516-37195
تلفن: 5-32906404 25 98+
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید