افتتاح فروشگاه اینترنتی محصولات موسسه صراط مبین

  • یکشنبه, 02 ارديبهشت 1397 06:43
  • بازدید 4520 بار

همزمان با اعیاد شعبانیه فروشگاه اینترنتی محصولات مؤسسه فرهنگی مطالعاتی صراط مبین راه اندازی شد. این فروشگاه در راستای ترویج فرهنگ پژوهش و سهولت در امر تهیه محصولات پژوهشی اخیراً افتتاح شده است.

به گزارش صراط مبین نظر به درخواست‌ اساتید، طلاب، دانشجویان و پژوهشگران، برای تهیه محصولات این مرکز، فروشگاه اینترنتی محصولات مؤسسه صراط مبین به آدرس  smhi.ir/index.php/store راه‌اندازی شد. در این فروشگاه به تدریج تمامی محصولات قابل عرضه عمومی این موسسه درج خواهد شد و علاقمندان می توانند از امکانات و مزایای خرید آسان اینترنتی در این محیط بهره مند گردند. به همین مناسبت به افرادی که تا هفته پژوهش سال جاری از این طریق اقدام به خرید کتاب نمایند 15درصد تخفیف تعلق خواهدگرفت.
خریداران برای استفاده از تخفیف باید در مرحله انتهایی خرید کلمه ‌serat را در محل کد تخفیف درج نمایند.

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

پیام هفته

تحمیل نظر خویش بر آگاهان
قرآن : ... ثُمَّ يَقُولَ لِلنَّاسِ کُونُوا عِباداً لي‏ مِنْ دُونِ اللَّهِ ... (سوره نحل، آیه 52)ترجمه: هیچ کس (حتی پیامبر) حق ندارد به مردم بگوید به جای خدا مرا عبادت کنید.حدیث: روی الحلبی قلتُ لاَبی عبدالله علیه السلام ما أدنى ما یکون به العبد کافراً ؟ قال: « أن یبتدع به شیئاً فیتولى علیه ویتبرأ ممّن خالفه (معانی الاخبار ، ص 393)ترجمه: ... حلبی روایت می کند که از امام صادق (ع) پرسیدم : کمترین سبب کافر شدن انسان چیست؟ فرمودند : این‌که بدعتی بگذارد و از آن بدعت جانبداری کند و از هر کس با او مخالفت کند روی برگرداند و آنان را متهم و منزوی سازد.

ادامه مطلب

موسسه صراط مبین

نشانی : ایران - قم
صندوق پستی: 1516-37195
تلفن: 5-32906404 25 98+
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید