بازدید حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا حشمتی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مؤسسه صراط مبین

  • سه شنبه, 12 دی 1396 11:01
  • بازدید 3530 بار

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حشمتی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مؤسسه فرهنگی- مطالعاتی صراط مبین بازدید کرد.

ایشان در ابتدای سخنان خود ضمن تقدیر از تلاش‌های کاربردی مؤسسه فرهنگی مطالعاتی صراط مبین، خاطرنشان کرد: پیش از ورود به پژوهش‌های علمی در حوزه فرهنگ، نیاز است تا پژوهش‌های ملی مطالعه گردد؛ چراکه این روند کمک به سزایی در عرصه مسئله یابی ایفا خواهد نمود.
وی با اشاره به این‌که پروژه‌های پژوهشی باید جزئی‌نگر باشد، یادآور شد: هراندازه جزئی‌نگر بوده و به راه‌حل‌ها، نگاه راهبردی داشته باشیم، تحقیقات، تأثیرگذاری بیشتری خواهند داشت.
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این‌که نیاز است تا از ظرفیت دانشجویان مستعد و پژوهشگر استفاده نموده، موضوعات مطالعات پژوهشی را به‌عنوان موضوع پایان‌نامه به دانشجویان عرضه نماییم، تصریح کرد: امیدواریم با نگاهی ویژه بتوانیم پروژه‌های تحقیقاتی را به سندهای راهبردی تبدیل نموده و در حوزه‌های عملیاتی وارد کنیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حشمتی در پایان سخنان خود به اهمیت فضای مجازی و تکنولوژی‌های نوین ارتباطی در عصر کنونی اشاره نمود و یادآور شد: نیاز است تا ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی تولیدات فاخری را برای سطوح مختلف اجتماعی ارائه نماییم؛ باید نهضت محتوایی را در این راستا رقم بزنیم.
دکتر محمدتقی دشتی مدیرعامل مؤسسه صراط مبین نیز با اشاره به‌ضرورت ارتقاء پدیده‌ها، مدیریت فضای مجازی اعم از تولید، توزیع، شبکه سازی و نظارت را از مهم‌ترین پروژه های پیش روی موسسه فرهنگی مطالعاتی صراط مبین عنوان کرد و اذعان داشت: امیدواریم بتوانیم کلان پروژه هدفمندی را در حوزه فضای مجازی ترسیم نمود، برنامه‌های جامعی را برای عرصه‌های مختلف این ظرفیت مهم، ارائه نماییم.

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

پیام هفته

مصرف کردن بدون تولید
آیه شریفه : وَ لَنُذيقَنَّهُمْ مِنَ الْعَذابِ الْأَدْنى‏ دُونَ الْعَذابِ الْأَکْبَرِ ... (سوره مبارکه سجده ، آیه 21)ترجمه : و ما به جز عذاب بزرگتر (در قیامت) از عذاب این دنیا نیز به آنان می چشانیم ...روایت : قال أبي جعفر ( ع ): ... و لله عز و جل عباد ملاعين مناكير ، لا يعيشون و لا يعيش الناس في أكنافهم و هم في عباده بمنزله الجراد لا يقعون على شيء إلا أتوا عليه .  (اصول کافی ، ج 8 ، ص 248 )ترجمه : امام باقر(ع) مي‌فرمايد: ... و خداوند بدگانی نفرین شده و ناهنجار دارد که مردم از تلاش آنان بهره مند نمی شوند و ایشان در میان مردم مانند ملخ هستند که به هر جیز برسند آن را می خورند و نابود می کنند.

ادامه مطلب

موسسه صراط مبین

نشانی : ایران - قم
صندوق پستی: 1516-37195
تلفن: 5-32906404 25 98+
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید