برگزاری درس خارج فقه حجت الاسلام و المسلمین ارسطا با موضوع "باب القضاء"

  • شنبه, 03 مهر 1395 11:18
  • بازدید 3872 بار


به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی صراط مبین"، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه، درس خارج فقه حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدجواد ارسطا مدیر حلقه علمی ولایت فقیه موسسه مطالعاتی صراط مبین  در مدرسه آیت الله بروجردی(خان) تشکیل خواهد شد.

موضوع این درس که از ساعت 7 الی 8 صبح در مدرس شماره 34 تشکیل می شود "باب القضاء" است که شروع بحث از ابتدای این باب می باشد.
حجت الاسلام دکتر ارسطا، مدرّس دروس خارج فقه حوزه علمیه و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران 24 سال سابقه تدریس در حوزه علمیه قم و دانشگاه های کشور را دارند،ایشان از اساتید برجسته در حوزه فقه سیاسی و حقوق عمومی می باشند که دارای کتب و مقالات ارزشمندی در این زمینه اند.
وی نویسنده کتاب "نگاهی به مبانی تحلیلی نظام جمهوری اسلامی ایران"  است که در سال 1390 به عنوان کتاب سال دانشگاهی کشور برگزیده شد.

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

پیام هفته

تحمیل نظر خویش بر آگاهان
قرآن : ... ثُمَّ يَقُولَ لِلنَّاسِ کُونُوا عِباداً لي‏ مِنْ دُونِ اللَّهِ ... (سوره نحل، آیه 52)ترجمه: هیچ کس (حتی پیامبر) حق ندارد به مردم بگوید به جای خدا مرا عبادت کنید.حدیث: روی الحلبی قلتُ لاَبی عبدالله علیه السلام ما أدنى ما یکون به العبد کافراً ؟ قال: « أن یبتدع به شیئاً فیتولى علیه ویتبرأ ممّن خالفه (معانی الاخبار ، ص 393)ترجمه: ... حلبی روایت می کند که از امام صادق (ع) پرسیدم : کمترین سبب کافر شدن انسان چیست؟ فرمودند : این‌که بدعتی بگذارد و از آن بدعت جانبداری کند و از هر کس با او مخالفت کند روی برگرداند و آنان را متهم و منزوی سازد.

ادامه مطلب

موسسه صراط مبین

نشانی : ایران - قم
صندوق پستی: 1516-37195
تلفن: 5-32906404 25 98+
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید