چاپ کردن این صفحه

اقتدار زدایی از ولایت مقدمه نابودی انقلاب است

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه اقتدار زدایی از ولایت مقدمه نابودی انقلاب است، یکی از برنامه های دشمن را تروج دینداری بدون روحیه انقلابی دانست.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در سومین جلسه از سلسه نشست های سیاسی و بصیرتی که همزمان با 40 سالگی انقلاب به همت شورای هماهنگی اصولگرایان در مسجد چهارمردان قم برگزار شد، با گرامیداشت فجر فاطمی انقلاب گفت: تقارن ایام پیروزی انقلاب و ایام فاطمیه معنادار بوده و پیام دارد، حضرت زهرا(س) چه کار کردند که عصاره هستی یعنی امام زمان(عج) می فرماید من از مکتب ایشان درس و عبرت می گیرم.
وی افزود: همه امامان از حضرت زهرا(س) درس و اسوه گرفته اند، درسی که باید متناسب با زمان از حضرت زهرا(س) را بگیریم این است که حضرت برای دفاع از دین خدا همه چیز خود را به میدان ـورد و جایی که قرار بود دین خدا آسیب ببیند تقیه نمی کردند
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان این که برای دین خدا باید فداکاری کرده و همه چیز خود را به میدان بیاوریم، اظهار داشت: باید با فاطمه(س) بودن و با حسین(ع) بودن را بیاموزیم، اشک برای اهل بیت(ع) قیمت دارد و چیزی معادل آن نیست اما باید همراه حضرات باشیم.
وی ادامه داد: حضرت زهرا(س) اجازه ندادند که انحراف نهادینه شود و انحراف به عنوان دین در جامعه جا بیفتد، حقیقت دین در نظام ولایی بوده و در این است که توحید ربوبی به وسیله ولی خدا زمینی شود، حضرت زهرا(س) می دانستند اسلامی که از نظام ولایی برخوردار نباشد اسلام کامل و حقیقی نیست.
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با تأکید بر این که اسلام ولایی کمر دشمن را می شکند، ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام تولد جدید اسلام ناب بود، انقلاب دستاوردهای فراوانی داشته و باید به این دستاوردها در عرصه های داخلی، منطقه ای و جهانی توجه شود.
وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ولایت طاغوت را نابود کرد و ما را تحت ولایت الله در آورد یعنی همان چیزی که هدف بعثت تمام انبیا بوده است، حاکمیت و قانون باید دست خدا باشد نه این که طاغوت بر انسان ها حکومت کند.
نماینده ولی فقیه در سپاه بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی را ایجاد نظام ولایی دانست و خاطرنشان کرد: 40 سال حکومت اسلامی و ولایی در تاریخ بی سابقه است، اهل بیت(ع) به دلیل عدم همراهی مردم به این دستاورد مهم نرسیدند.
وی اضافه کرد: دشمن در این 40 سال هر فتنه و توطئه ای که بوده انجام داده اما با عنایت الهی انقلاب مقتدرتر از گذشته به راه خود ادامه می دهد، 40 سال دشمن تلاش کرده که ولایت الله را در کشور از بین برده و مجددا ولایت طاغوت را بیاورد اما شکست خورده است.
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان این که پیش بردن نظام ولایی هزینه دارد، گفت: نظام ولایی هزینه دارد اما انقلابیون هزینه عزت، روی پای خود ایستادن، زیربار ظلم نرفتن و خداباوری می دهند نه این که مانند کشورهای دیگر هزینه ذلت و نوکری را بدهند، انسان هزینه عزت بدهد بهتر است یا ذلت؟
وی افزود: نابسامانی هایی در کشور وجود دارد اما باید هوشیار باشیم، بزرگترین دستاورد نظام ولایی این است که حقیقت دین و هدف بعثت را اجرایی و پیگیری می کند، نظام ولایی با ولایت امام معصوم در زمان ظهور و ولایت فقیه در زمان غیبت زمینی می شود و تجلی پیدا می کند که هیچ نعمتی بالاتر از این نیست.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان این که در نظام دینی و ولایی اراده الهی حاکم است، اظهار داشت: اهل بیت(ع) و ولی فقیه تبیین کننده و مجری حکم الهی هستند، حضرت امام تأکید داشتند که در نظام اسلامی تنها اراده خدا حکومت می کند.
وی ادامه داد: ولایت فقیه حاکمیت و اراده یک فرد نیست بلکه حاکمیت حکم الله است که بزرگترین مشکل و سد راه استکبار و دشمنان همین است، باید اقدامات جبهه استکبار در مقابل انقلاب لیست شود تا مشخص باشد زنده ماندن انقلاب با این همه دشمنی و فتنه از داخل، بیرون و حتی از حوزه معجزه به شمار می رود یا خیر؟
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان این که استکبار نخستین فتنه خود را از بیت یک مرجع و بعد از آن قائم مقام امام آغاز کرد، ابراز داشت: انقلاب با این آفت ها سروکار داشته است و نباید نگران مشکلات امروز باشیم چرا که این وضعیت هم می گذرد.
وی عنوان کرد: فتنه 88 واقعا فتنه عجیبی بود و دشمن برای آن مدت ها قبل طراحی کرده بود، تاکنون 10 جلد درباره اسناد و طراحی های دشمن برای فتنه 88 جمع آوری شده است، هدف فتنه 88 این بود که نظام ولایی را کنار بگذارد.
نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: سناتور آمریکایی سال 84 در سخنرانی خود در آمریکا می گوید ما در ایران حکومت را با جنبش سبز منهدم می کنیم، در این فتنه خواص بسیاری لغزیدند اما انقلاب از این گردنه ها هم با قدرت گذشت.
وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی با وجود همه فراز و نشیب ها توقف نداشته بلکه رو به جلو رفته است، امروز انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است، زمانی که حضرت امام فرمود ما سنگرهای کلیدی جهان را فتح می کنیم برخی گفتند که شعار است اما امروز آمریکایی ها می گویند ایران قلوب ملت ها را فتح کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان این که نباید از انقلاب جا بمانیم، گفت: حضرت امام فرمود شما نگران انقلاب نباشید مراقبت کنید که از امواج انقلاب باز نمانید، چیزی که نظام را 40 ساله کرده و همه دشمنی ها را عقب زده پیوند امت با ولایت است.
وی افزود: ممکن است امتی اسلامی اما بدون ولایت باشد که از نظر دشمن خطری ندارد، رهبر انقلاب در فرمایشات سال 53 خود می فرمایند امت بی ولایت حیات ندارد، اسلام عربستان و مانند نه تنها برای دشمن خطری ندارد بلکه به آن ها نفع هم می رساند.
به گزارش رسا، نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که امام بی امت قدرت و اقتدار ندارد، اظهار داشت: امام برای دشمن خطرناک است اما امام بی یاور نمی تواند این خطر را به جان دشمن بیندازد، سومین حالت این است که امت متصل به ولایت شکست ندارد، به همین دلیل دشمن می خواهد نقطه اتصال امت با ولایت را هدف قرار دهد تا انقلاب با بشکند.
وی ادامه داد: محور اصلی که دشمن در تمام فتنه ها دنبال می کند زدن رابطه امت با ولایت است، هر کس که به انقلاب و شهدا احساس دین می کند باید بداند که بزرگترین تکلیف ما این است که اتصال امت با ولایت را بیشتر کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با انتقاد از برخی مسؤولان که از توطئه دشمن غافل هستند، ابراز داشت: قداست زدایی از ولایت مقدمه اقتدار زدایی از ولایت است و اقتدار زدایی از ولایت مقدمه نابودی انقلاب اسلامی خواهد بود.
وی عنوان کرد: جهاد اصغر نسخه اسلام برای مقابله با جنگ سخت دشمن است و جهاد کبیر نسخه اسلام در برابر جنگ نرم و فرهنگی استکبار و دشمنان اسلام خواهد بود، برخی می گویند تنها از رحمانیت اسلام بگویید و تبری ها را کمتر بیان کنید که خلاف دستور اسلام است.
نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: دشمن امروز به این نتیجه رسیده که انقلاب اسلامی را جز انقلابیون نابود نمی کند، می گویند باید کاری کنیم که حامیان انقلاب علیه انقلاب شعار دهند، مشرکین در صدر اسلام هر کاری کردند نتوانستند اسلام را از بین ببرند اما زمانی توانستند اسلام را از تحرک بیندازند که هنر پیشه اسلام کشی را مسلمانان و صحابه پیامبر قرار دادند.
وی اضافه کرد: متأسفانه امروز برخی ان شاءالله ندانسته در حال سربازی برای دشمن هستند و پیاده نظام دشمن می شوند، برخی که به برکت انقلاب به خیلی جاها رسیده اند اما در تریبون آزاد 40 سال انقلاب را زیر سؤال می برند، مطالبه ما از مسؤولان، نهادها، حوزه های علمیه، دانشگاه ها و نهادهای انقلابی این است که در نظام ولایی سیاستگذاری و نظریه پردازی کار شما نیست بلکه کار ولایت است و شما باید مجریان امر ولایت باشید.
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان این که مشکل کشور مسؤولان و کسانی هستند که می خواهند کار رهبری را انجام دهند، گفت: این در حالی است که مسؤولان باید بفهمند رهبری چه می خواهند و آن را عملی کنند، می گویند رهبری یک نظر دارد و ما هم نظری داریم که این خروج از ولایت الله است.
وی افزود: مطالبه گری در جامعه باید به نحو درستی در جامعه وجود داشته باشد، نقشه دشمن این است که مردم را مقابل انقلاب قرار دهد و تحریم و فشار اقتصادی در همین راستا است اما دشمن مردم ایران را نشناخته است.
نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که دشمن برای حوزه های علمیه، مساجد و هیأت های عزاداری برنامه دارد، اظهار داشت: دشمن می خواهد به شیوه مخفیانه دینداری منهای روحیه انقلابی را ترویج کند که نماز، روزه، جمکران و مستحبات دارد اما مبارزه با دشمن و جهاد ندارد
وی تغییر ذائقه فرهنگی مردم را از دیگر برنامه ها و اقدامات دشمن دانست و ادامه داد: دشمن درصدد است که خواست جوانان و الگوپذیری آنان را مدیریت کند و تغییر دهد، فتنه ها به وجود می آید تا افراد غربال شوند.
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان این که برخی از گذشته انقلابی خود توبه کرده اند، ابراز داشت: باید مراقب باشیم که فشارها ما را از گذشته پشیمان نکند و تصور نکنیم که مسیر ولایتمداری اشتباه بوده است، کسی در ایمان صادق است که استقامت فکری و عملی داشته باشد.
وی عنوان کرد: باید این موضوع را در جامعه تببیین و تبلیغ کنیم، نمی گوییم توجیه کننده عمل غلط برخی مسؤولان باشیم چرا که خدمت نکردن به مردم نمک نشناسی است، کسانی که به مردم توجه ندارند با خدا و جواب شهدا چه خواهند کرد، مردم باید چه کار بکنند که نکردند؟
نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: مسأله مهم این است که بی عدالتی ها، عدم توجه ها، نامهربانی ها و مشکلات استقامت فکری و عملی ما را نشکند.

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)