تأسیس ستاد همکاری های حوزه علمیه و رسانه ملی

حجت الاسلام والمسلمین رفعتی به بیان جزئیاتی از تفاهم نامه مدیر حوزه های علمیه و رییس رسانه ملی پرداخت و از تأسیس ستاد همکاری های حوزه علمیه و رسانه ملی خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین عباس رفعتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به امضای تفاهم نامه میان رییس رسانه ملی و مدیر حوزه های علمیه، گفت: این تفاهم نامه روز چهارشنبه 21 آذرماه میان آیت الله اعرافی و علی عسگری به امضا رسید.
سخنگوی مدیر حوزه های علمیه ادامه داد: در حدود یک سال، کمیته مشترک این تفاهم نامه را مورد بررسی قرار داد که با تأیید شورای عالی حوزه علمیه در نهایت به امضای دو نهاد مهم یعنی مدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه و رییس سازمان صداوسیما رسید.
وی با بیان این که با امضای تفاهم نامه میان مدیر حوزه های علمیه و رییس رسانه ملی ستاد همکاری ها ایجاد خواهد شد، اظهار کرد: ستاد همکاری های حوزه و رسانه ملی با نه عضو یعنی یک عضو و یک رییس ستاد به زودی تشکیل خواهد شد که با تأیید مدیر حوزه های علمیه و رییس رسانه ملی انتخاب می شود.
حجت الاسلام والمسلمین رفعتی افزود: زیر نظر ستاد همکاری نیز دفتری در صداوسیما و در مرکز مدیریت حوزه های علمیه تأسیس می شود که طرح های همکاری دو جانبه در این دفترها آماده و در صورت تصویب ستاد از سوی ریاست ستاد برای اجرایی شدن در حوزه علمیه و صداوسیما ابلاغ می شود.
وی ادامه داد: جزئیات همکاری میان حوزه و صداوسیما در ستاد همکاری تصمیم گری می شود که حوزه غالبا متعهد خواهد بود تقویت علمی کارشناسی و دینی برای برنامه های صداوسیما داشته باشد و صداوسیما نیز بستر مناسب برای پخش برنامه ها را ایجاد کند.
سخنگوی مدیر حوزه های علمیه در پاسخ به سؤالی مبنی بر زمان تأسیس ستاد همکاری های حوزه و رسانه ملی، گفت: هر دو طرف باید اعضای خود را برای ستاد معرفی و آنها نیز از میان خود رییس ستاد را انتخاب کنند که ظرف مدت شش ماه باید ستاد و دفترهای همکاری ایجاد شوند.

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

پیام هفته

مصرف کردن بدون تولید
آیه شریفه : وَ لَنُذيقَنَّهُمْ مِنَ الْعَذابِ الْأَدْنى‏ دُونَ الْعَذابِ الْأَکْبَرِ ... (سوره مبارکه سجده ، آیه 21)ترجمه : و ما به جز عذاب بزرگتر (در قیامت) از عذاب این دنیا نیز به آنان می چشانیم ...روایت : قال أبي جعفر ( ع ): ... و لله عز و جل عباد ملاعين مناكير ، لا يعيشون و لا يعيش الناس في أكنافهم و هم في عباده بمنزله الجراد لا يقعون على شيء إلا أتوا عليه .  (اصول کافی ، ج 8 ، ص 248 )ترجمه : امام باقر(ع) مي‌فرمايد: ... و خداوند بدگانی نفرین شده و ناهنجار دارد که مردم از تلاش آنان بهره مند نمی شوند و ایشان در میان مردم مانند ملخ هستند که به هر جیز برسند آن را می خورند و نابود می کنند.

ادامه مطلب

موسسه صراط مبین

نشانی : ایران - قم
صندوق پستی: 1516-37195
تلفن: 5-32906404 25 98+
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید